12/31/2006

Pleno Municipal fai ouvidos sordos às demandas da mocidade compostelana e aprova Ordenança contra o botelhom

A quinta-feira 28 de Dezembro decorreu o Pleno Municipal no que se aprovou definitivamente a Ordenança de Resíduos e Limpeza Viária desbotando as aportaçons realizadas pola Plataforma contra a criminalizaçom da juventude, que foram apoidas por centenares de moç@s compostelan@s.O Concelho de Compostela demonstrou com o Pleno de hoje o pouco interese que tem de abordar a sério a prática do botelhom e por extensom o ócio juvenil, já que ao aprovar sem sequer ter em conta as aportaçons realizadas desde a Plataforma, exclui do debate, e da possível soluçom, aos principais protagonistas desta prática, @s jovens.

Desde a Plataforma contra a criminalizaçom da juventude, que vimos desenvolvendo umha intensa actividade denunciando o plano repressivo que agocha a Ordenança Municipal, somos conscientes que a aprovaçom deste novo regulamento nom fecha nem soluciona nengumha problemática. Todo o contrário. O que logrará a aplicaçom da Ordenança é convertir em "delinqüentes" aos miles de jovens que cada fim de semana praticam o botelhom, com os problemas que disso podem derivar.

Pola nossa parte continuaremos com as actividades para denunciar o que consideramos um grave atentado contra os direitos da mocidade compostelana.