11/28/2006

O 29 de Novembro entregaram-se as alegaçons à Ordenanaça municipal

A próxima quarta-feira 29 de Novembro a Plataforma contra a criminalizaçom da juventude tem previsto entregar no Registro do Concelho de Compostela às alegaçons à Ordenança Municipal de Resíduos e Limpeza Viária.

Durante as últimas semanas a Plataforma vem desenvolvendo umha intensa labora de agitaçom para dar a conhezer e denunciar à Ordenança municipal, repartindo panfletos e colante e colocando mesas para a recolhida de apoios às alegaçons. A campanha tivo umha mui boa acolhida entre a mocidade compostelana e conseguirom-se centenares de assinaturas, que constatam o regeitamento d@s jovens à Ordenança municipal.

Nas alegaçons solicita-se ao Concelho que retire às partes da Ordenança referentes ao botelhom para abrir um debate com os sectores implicados para abordar o consumo de bebidas em ruas e praças desde umha óptica nom-repressiva.

Da Plataforma contra a criminalizaçom da juventude nom consideramos aceitável que o botelhom, fenómeno amplamente propagado entre @s jovens em Compostela, seja abordado dentro dumha Ordenança para a regulaçom da limpeza e da recolhida dos resíduos na cidade. Isto demonstra o pouco interesse dos partidos representados no Concelho de Compostela pol@s jovens.

Com a entrega das alegaçons a Plataforma contra a criminalizaçom da juventude da por rematada a primeira parte da campanha contra a Ordenança do botelhom, mas no caso de que o Concelho de Compostela nom atenda as demandas da mocidade compostelana continuaremos a nossa oposiçom a Ordenança, que camuflada como norma para a regulaçom da limpeza viária, esconde um plano repressivo que tem como objectivo tirar a mocidade da rua, endurecendo o controlo policial e alargando a contínua diminuiçom dos direitos que pratica este Concelho, inimigo declarado da liberdade de expressom.