11/27/2006

Recolhida de apoios às alegaçons contra a Ordenança do botelhom


A Plataforma contra a criminalizaçom da juventude vem desenvolvendo desde a sua constituiçom umha intensa actividade agitativa contra a Ordenança municipal que pretende proibir a prática do botelhom em Compostela. Assim membros da Plataforma distribuirom miles de panfletos e colantes entre a mocidade compostelana, denunciando a pretensom do governo municipal de aprovar umha ordenança que com a coarctada de combater o botelhom, restringe mais ainda os nossos direitos.

Além de realizar repartos cada fim de semana, a Plataforma está a colocar mesas informativas para recolher apoios às alegaçons à Ordenança municipal, concretamente à parte que fai referência ao consumo de bebidas nas ruas e praças da cidade.

A seguir achegamos o texto da alegaçom,

“Alegaçom 1 – Eleminaçom do artigo 67. Devido a que nom se contou com os sectores implicados na elaboraçom deste artigo, este debate ficou reduzido aos meio de comunicaçom e à declaraçom nestes dos representantes institucionais do Concelho. Por tanto reclamo a retirada deste artigo e que se abra assim um processo de diálogo entre os diferentes sectores implicados, para lhe tentar dar umha soluçom consensuada ao problema do consumo de bebidas na via pública, que respeite os direitos de todas/os

Alegaçom 2 – Eliminaçom do artigo 68. Com a mesma argumentaçom já exposta na Alegaçom 1.”